اکادمی کسب درامد اینترنتی معجزه

اکادمی کسب درامد اینترنتی معجزه

به وب سایت "اموزشگاه معجزه" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات از طریق شماره تماس پشتیبانی انجام می شود.

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

روش طلایی موفقیت در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)


روش طلایی موفقیت در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)

 چطور یکی از طراحان پکیج کنکورپلاس از رتبه 20.000 تجربی به رتبه 600 ریاضی رسید؟

چطور یکی دیگر از طراحان پکیج به رتبه 55 تجربی رسید؟

چرا نباید یک سری اصول و رازها به شما گفته شود؟

 

اگر می خواهید از تکنیک ها و رازهای رتبه های برتر کنکور حتی

رتبه 1 تجربی کشور آگاه شوید،

پس بهتر است با دقت تا پایان این مطلب آموزشی را مطالعه نمایید.

 

تصویر مصاحبه مجله سرای دانش از کانون قلم چی،

با یکی از طراحان پکیج:

مصاحبه با مصطفی خیرخواه

 

جداکننده متن

«در سال کنکور، مهم ترین مسئله زمان شماست» 

جداکننده متن

 

 دوست خوبم اگه میخوای توی کنکورت موفق بشی، باید فقط به حرف کسی یا کسانی گوش بدی که خودشون واقعا در کنکور موفق شدن و جزء رتبه های برتر کنکورن نه هرکسی که برای سود خودش در حال مشاوره دادن به دیگرانه. فرمول جادویی زیر رو همیشه در زندگی به یاد داشته باشین :

 

«شما در هر زمینه ای باید فقط به حرف کسانی گوش کنید که دوست دارید در جایگاه فعلی اونها باشید»

 

شما دوست عزیزی که این مطلب آموزشی رو داری مطالعه می کنی، دیگه نیاز نیست که نگران کنکورت باشی.

چون در پکیج حرفه ای کنکورپلاس می خوایم اون اصول و رازهایی که تا الان به شما گفته نشدن رو به صورت کامل در اختیار شما قرار بدیم.

در پکیج دقیقا به شما گفته میشه که از چه منابع و روش های حرفه ای استفاده کنی تا

بیشترین و بهترین بازدهی رو داشته باشن و

رتبه های برتر کنکور هم اونا رو تایید کرده باشن و خلاصه :

 

" خیالت از بابت همه چیز راحت باشه "

ما بهت قول میدیم هر اطلاعاتی رو که واقعا نیاز داری، صادقانه و بدون هیچ کم و کسری بهت منتقل کنیم.

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

  پکیج ویژه کنکورپلاس فروشگاه مصطفی

 

دوست خوبم میدونی چرا همه افراد توی کنکور موفق نمیشن؟ جواب خلاصه اش اینه : 

چون 95 درصد افراد از روش های اشتباهی استفاده میکنن که خودشون هم نمیدونن روششون اشتباهه و در واقع دارن خودشون رو با اون روش ها گول میزنن. این افراد در توهم این هستند که مثلا دارن تلاش میکنن و با برنامه هم درس میخونن! که متاسفانه در واقعیت اینطور نیست و فقط دارن زمان رو از دست میدن.

 

جداکننده متن

 

افراد خاص و حرفه ای مثل رتبه های برتر کنکور،

هیچوقت از روش هایی که عموم داوطلبان کنکوری استفاده میکنن، استفاده نمیکنن! 

جداکننده متن

 

روش اصلی و طلایی برنامه ریزی که رتبه های برتر کنکور انجام میدن، باعث میشه که به نتایج فوق العاده ای برسن. شما با این روش برنامه ریزی دقیقا می دونی که هر روز باید چه کاری رو چجوری انجام بدی و کاملا از سردرگمی درمیای.

این روش طلایی یک روش برنامه ریزی متعادل، اصولی و طبق جدیدترین متدهای روانشناسیه که من در سال اول کنکورم طی صحبت هایی که با چندین رتبه برتر کنکور و در جلسات خصوصی که با رتبه یک کنکور تجربی سال 95 داشتیم، به این نتیجه رسیدم که همشون این روش حرفه ای و طلایی رو که خودم در سال دوم کنکور بهش رسیدم انجام میدن و به افراد عادی و رقبای خودشون هم به هیچ وجه نمیگن. چون مجبور نیستن توی سال کنکورشون با دست خودشون واسه خودشون رقیب درست کنن! اما ما میخوایم برای اولین بار، این اطلاعات خاص و نایاب رو در اختیار شما دوست عزیزی که خواهان موفقیت در کنکور هستی، قرار بدیم.

شما با این روش طلایی به درس و مطالعه علاقه مند میشی و سعی می کنی که هر روز بهتر از دیروز عمل کنی. شما توی این روش دیگه از هیچ آزمونی، هیچ ترس و هراسی نداری و باز هم خیالت راحته که واسه هر آزمونی آماده هستی و میتونی در سریعترین زمان ممکن، به بیشترین آمادگی برسی. دیگه نیاز نیست که درس ها رو طوطی وار حفظ کنی و بعد از یک هفته هم فراموششون کنی و غصه بخوری.

این روش قدرتمند، میتونه شما رو توی کنکور خیلی راحت موفق کنه. البته اگه خودت هم واقعا بخوای توی کنکور موفق بشی. یادت نره که :

" خواستن، توانستن است "

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

شروع از صفر برای کنکور فروشگاه مصطفی

  

جداکننده متن 

 " در سال کنکور، شما باید درست ترین روش ها رو انجام بدین و همچنین روش ها رو درست انجام بدین "

 

موفقیت در کنکور با کنکورپلاس

 

این پکیج جامع و کامل، اطلاعات خاص و تجربیات ناب و حرفه ای چندین تن از رتبه های برتر کنکور و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، مهندسی و حقوق کنکور بوده که می تواند کامل ترین و غنی ترین منبع برای کمک به شما عزیزان باشد.

 جداکننده متن 

 در این بخش، سوالات متداولی که از طریق تماس و تلگرام خیلی توسط کاربران عزیز پرسیده می شدن رو پاسخ میدیم تا از تکرار سوالات جلوگیری بشه.

 

1- آیا با پکیج کنکورپلاس میشه با آزمون‌های قلم‌چی، گاج، گزینه دو و... هماهنگ شد و در این آزمون ها هم موفق شد؟

پاسخ : بله - پکیج طوری طراحی شده که بتونید با هر آزمون تستی مثل آزمون های آزمایشی، آزمون نمونه و تیزهوشان، و همچنین مهم تر از همه با کنکور هماهنگ بشید.

  جداکننده متن

 

2- آیا آموزش های پکیج کنکورپلاس برای کسانی که سال بعد آزمون نمونه و تیزهوشان دارن هم مفید هستند؟

پاسخ : بله - سوال خیلی خوبی پرسیدین چون در مورد آزمون های نمونه و تیزهوشان کمتر صحبت شد. چقدر خوبه که افراد از سال های پایین تر به مطالعه و برنامه ریزی اصولی و حرفه ای عادت کنن و این عادات مثبت و حرفه ای رو در خودشون نهادینه کنن تا موفقیت های هرچه بیشتری رو کسب کنند. به صورت خلاصه، همه عزیزانی که به نوعی با آزمون های تستی مثل نمونه و تیزهوشان و همچنین کنکور، مطالعه، درس و برنامه ریزی در ارتباط هستند، میتونن از این پکیج حرفه ای استفاده کنند و خودشون رو به اهداف طلاییشون برسونن.

 

جداکننده متن

 

3- آیا آموزش های پکیج کنکورپلاس برای کسانی که سطح بسیار پایین و یا صفر دارن و برای مدتی از درس دور بوده‌اند هم مفید هستند؟

پاسخ : بله - تهیه و تدوین این پکیج رو رتبه های برتر رشته های مختلفی مثل تجربی، ریاضی و انسانی انجام دادند که خودشون این مسیر رو با موفقیت طی کرده و از جدیدترین و بروزترین روش های برنامه ریزی و مطالعه استفاده کردن و حتی به فکر کسانی که سطح پایین یا حتی صفر دارن هم بودن. بعضی از طراحان پکیج، خودشون یه زمانی در حد صفر بودن و ترازهایی مثل 4000-5000 داشتند و یا نمره ریاضی 6.5 توی کارنامه داشتن و حتی زمانی توی کلاس از 21 نفر، نفر 21 بودن! اما با آموزش های پکیج تونستند موفقیت های بزرگی رو کسب کنند که حتی فکرش رو هم نمی کردن. پس شما هم میتونید مثل همین عزیزان رشد و پیشرفت کنید و به اندازه تلاش های اصولی، حرفه ای و هوشمندانه ای که دارین، موفق بشین.

 

جداکننده متن

 

4- برنامه‌های شما به صورت روزانه مشخص کرده که چه درس‌هایی را بخوانیم یا به صورت هفتگی؟

پاسخ : روش برنامه ریزی پکیج کاملا علمی و اصولی هست و شما بعد از فراگیری آموزش ها، در هر ساعت و هر روز و هر هفته می دونید که چه کاری رو باید انجام بدین و همچنین چجوری انجام بدین. باید دقت داشته باشید که اینجا دیگه خوشبختانه ما به شما مثل مشاورنماها ماهی نمیدیم، بلکه خود ماهیگیری رو کامل به شما عزیزان یاد میدیم. روش ها با زبانی ساده و قابل فهم بیان شدن که حتی یک دانش آموز دبستانی که باید برای آزمون تیزهوشان مطالعه داشته باشه هم اونا رو متوجه بشه و یاد بگیره و از همه مهم تر بتونه برای آزمون تستی خودش اجرایی کنه.

رشد در کنکور با فروشگاه مصطفی

 

جداکننده متن

 

5- من واقعاً نمی‌دونم اول چی رو بخونم و از کجا شروع کنم و اصلا باید چیکار کنم؟

پاسخ : اصلا نگران نباشید. چون آموزش های پکیج قدم به قدم شما رو راهنمایی و آماده میکنه. تمامی سوالات شما در نظر گرفته شده تا از هرچیزی بی نیاز باشین. علت پرسیدن زیاد این سوال اینه که شما از روش اصلی و طلایی برنامه ریزی دور بودین و اونو بخاطر سود خودشون به شما یاد ندادن. زمانی که به این روش مسلط بشین، تمامی سوالات این چنینی شما از بین خواهد رفت. پس اصلا نگران نباشید.

 جداکننده متن

 

6- پیشنهاد شما برای منابع آموزشی مثل کتاب کمک درسی، کلاس خصوصی، فیلم آموزشی و ... چیه؟ از کدومشون میشه نتیجه گرفت؟ من متأسفانه بدون بررسی رفتم فیلم های آموزشی رو با هزینه های میلیونی از موسسه‌ ای تهیه کردم که نمی دونم مفید هستن یا خیر، توی پکیج درباره این منابع هم راهنمایی کردین؟ چون خیلی وقتم رو می گیرن و شما هم که گفتین مهم ترین مسئله در سال کنکور، زمان شماست

پاسخ : متاسفانه افراد زیادی مثل شما به ما پیام میدن که اینجور پکیج هایی رو با هزینه های چند میلیونی تهیه کردن، به امید اینکه بتونن موفق بشن. درباره این پکیج ها و همچنین درباره منابع تاییدشده رتبه های برتر کاملا توضیح داده شده تا بدونید چیکار کنید و از چه منابعی استفاده کنید تا خیالتون از بابت منابع آموزشی هم راحت باشه.

 

جداکننده متن

 

7- من شهرستان هستم. آیا منم میتونم از پکیج استفاده کنم؟ پکیج به منم کمک میکنه?

پاسخ : بله - شما و همه عزیزانی که به دنبال موفقیت واقعی در کنکور هستن، از هر جای ایران عزیز میتونید این پکیج بی نظیر رو تهیه کنید و هرچه سریعتر از روش ها استفاده کنید تا وقت باارزش شما دوست کنکوری تلف نشه. چون وقت شما در این سال واقعا خیلی خیلی باارزشه و اصلا نباید از دستش بدین. پکیج به صورت دانلودی هست و بعد از خرید، لینک های دانلود سریعا برای شما فعال و ارسال میشه تا یک لحظه هم وقت باارزش شما عزیزان تلف نشه.

 

جداکننده متن

 

8- من هنوز مهم ترین تصمیمم رو نگرفتم، منظورم تعیین هدف هستش. اصلا نمیدونم به چه رشته‌ای علاقه دارم، در مورد رشته‌ها و مزایا و معایبش درست نمیدونم، چیکار باید بکنم؟

پاسخ : پکیج چون واقعا کامل و جامع هست، درباره این نیازها هم مشاوره های خیلی عالی توسط رتبه های برتر قرار داده شده تا بتونید با چشم باز، مسیرتون رو انتخاب کنید و همچنین به درستی در این مسیر گام بردارین.

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

 

 اهمیت مشاوره درست

 

جداکننده متن

 

9- الان چندین ماه از سال کنکور گذشته و من از الان میخوام شروع کنم. صفرِ صفرم و به انگیزه و هدف نیاز دارم. واقعا می‌تونید کمکم کنید؟ تو رو خدا راستش رو بگین چون خسته شدم دیگه...

پاسخ : بله دوست عزیز - در قسمت های مختلف پکیج، جهت ایجاد انگیزه و روحیه از اصول حرفه ای روانشناسی استفاده شده و به شما آموزش داده میشه که چطور کارتون رو درست و اصولی استارت بزنین و هر روز بیشتر از دیروز، با انگیزه بالا کارتون رو انجام بدین. جلوی ضرر رو از هرجایی که بگیرید سوده و ماهی رو هم که هر وقت از آب بگیرید، تازه اس. تهیه این پکیج در هر زمانی به شما کمک میکنه تا به اندازه ای که ازش استفاده می کنید، از افراد معمولی و عادی که پکیج رو ندارن، جلو بیفتین. هرچقدر بیشتر از آموزش ها و روش های اختصاصی پکیج استفاده کنید، رتبه شما عالی تر میشه.

 

جداکننده متن

 

موفقیت در کنکور فروشگاه مصطفی

 

شما میتونید خیلی راحت از دوستان و هم کلاسی ها و سایر کنکوری های شهرتون جلو بیفتین، بدون اینکه اونا بدونن راز اصلی موفقیت، پیشرفت و ترقی شما دقیقا چیه و دقیقا دارید چیکار می کنید که اینقدر سریع رشد و پیشرفت می کنید! با این کار، کاری می کنید که برای همیشه واسه این افراد خاص باشید.

هر سال حدودا 1.000.000 نفر در کنکور شرکت میکنن، اما افراد بسیار کمی هستند که برای موفقیت‌ های خودشون، برنامه‌ دارن و روی خودشون سرمایه گذاری می‌کنن و به جای اینکه بعدا چندین برابر هزینه همون سرمایه گذاری ها رو به دانشگاه های آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان یا راه دور بدن، میان قبل از کنکور به اندازه کافی روی خودشون سرمایه گذاری میکنن تا مجبور نباشن واسه چند سال از خانواده دور بیفتن و کرایه راه و کرایه خونه دانشجویی و شهریه و... بدن.

یکی از راه های خوب سرمایه گذاری روی خودتون علاوه بر مطالعه، یادگیری روش درست برنامه ریزی و مطالعه اس که شما با گرفتن پکیج حرفه ای کنکورپلاس که هزینه اش به اندازه هزینه یک یا دو جلسه مشاوره حرفه ای و حضوری یا حتی یک کتاب هم نمیشه، قلق کار یکبار برای همیشه دستتون میاد و روش اصلی و درست رو یاد می گیرید. ما سعی کردیم هزینه پکیج طوری باشه که دیگه بهونه از دست کسانی که خواهان موفقیت هستن ولی میگن هزینه ها خیلی زیاده و... هم گرفته بشه و همچنین فقط اون افرادی که واقعا حاضرن بهای موفقیت خودشون رو بپردازن و برای زحمات خودشون و دیگران ارزش قائل هستن بتونن به این اطلاعات خاص و حرفه ای دسترسی پیدا کنن. همیشه یادتون باشه که موفقیت رو به بها میدن نه به بهانه :)

 جداکننده متن

به علت اینکه برای تهیه، تدوین و تولید پکیج کنکورپلاس، واقعا زحمات شبانه روزی و شب بیداری های زیادی کشیده شده، متأسفانه هیچ تخفیفی نداریم و قیمت پکیج همین 48 تومن هست. پس عزیزان لطف کنند در این مورد پیام نفرستند. کمترین قیمتی که به نظر ما می رسید و متناسب با شرایط تحریم و تورم فعلی کشور و توان خرید عامه مردم بود رو برای شما قرار دادیم.

همچنین استفاده از پکیج فقط مخصوص کسی هست که هزینه پکیج را در همین سایت که تنها مرجع ارائه کننده پکیج کنکورپلاس می باشد، پرداخت کرده باشد. خرید اشتراکی و هرگونه استفاده غیرمجاز از پکیج، از لحاظ عرفی نادرست، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز کاملا غیرقانونی بوده و پیگرد شدید قانونی و قضایی را به دنبال خواهد داشت. پیشاپیش از همکاری شما عزیزان سپاس گزاریم.

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

در پایان، برای همه شما عزیزان

آرزوی موفقیت و پیروزی رو داریم.

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید،

چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، تنها در

افراد شکست خورده دیده میشه.

امیدواریم که مطالب این صفحه به شما عزیزان کمکی کرده باشه

 

حدیث ناامیدی از امام علی

 جداکننده متن
 
توجه :
 
 
1- لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل وارد شده نیز ارسال خواهد شد.
 
 
2- با هر کارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد.

 

3- در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در خرید یا پرسیدن سوال و... می توانید به کارشناس پشتیبانی سایت پیام دهید. جهت ارتباط با کارشناس پشتیبانی در تلگرام روی عکس زیر کلیک نمایید:

 

پشتیبانی سایت

 

"پشتیبانی ۲۴ ساعته ویژه متقاضیان"

  

آموزش تصویری و آسان خرید از درگاه پرداخت

    جداکننده متن

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:


 

جداکننده متن

 

فروشگاه معجزه


مبلغ قابل پرداخت 48,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

مشهدالرضا(ع) - احمدآباد - خیابان پاستور - نبش پاستور 18 - پلاک 144 - واحد 7

"خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما